Mély tisztelettel köszöntöm esetleges olvasóaimat. Az van, hogy végigolvastam az első szösszenetemet, mélyen elszégyelltem magam és leültem gondolkodni. Szar lett, na. Ennek oka pedig hogy nem én vagyok aki azt a bejegyzést írta. Általam képzelt elvársoknak próbáltam benne megfelelni, de lelki egészségem szempontjából inkább nem leszek egy finomkodó picsa, inkább kirakomam 18-as karikát. Aki nem bírja a csúnya szavakat az most zárja be az oldalt. Kamaszkorom óta csúnyán beszélek, mielőtt valaki beleállna nem ilyen volt a szülői minta és a sulim is fasza volt. Ellenben 11 évesen a nyarat Guns 'n Roses szövegek fordításával töltöttem, és a mag termékenytalajra hullott. Viszont a prűdekenek üzenem, kutatások szerint aki csúnyán beszél az.intelligensebb és őszinte, szóóóóóval lehet hogy zseni vagyok. Mondjuk nem tudom miben de majd csak kitalálom.

Szóval vége a finomkodásnak meg a megjátszós faszkodásnak. Mondom mi a pálya ha zavarnak a seggeden a párnák meg kireceg a háj a naciból. Így maradsz és nyugtatod magad, hogy a férjed/gyereked/anyád/apád/Mari néni pont így szeret, meg önelfogadás meg a kövérség is lehet szép. Ez mind lehet igaz , és becsülendő a pozitív énkép meg önelfogadás. De ez nem elég indok, a mérleg másik serpenyője kibaszottul nehezebb, mert abban a serpenyőben az egészséged ül. 18 éve vagyok kisebb-nagyobb mértékben elhízva, és csodák csodájára nem lettem cukorbeteg, vérnyomásom rendben, teherbe estem és szültem gond nélkül. Aztán a nyáron tönkrebasztam a térdem (baleset volt, nem a sok térdelés tett be neki), és nem gyógyult. Ortopédia lett a vége, és a röntgen szerint porckopás. Csúnya. Mondjuk a térdem szerencsére nem attól fájt sokáig, hanem a baleset meg a háj miatti kényszertartástól. Ennek ellenére ez volt az a pont, ahol éreztem hogy ebből elég. 

Mivel nem bírom ha mások mondják meg mit (t)egyek, saját rendszer kialakítása mellett döntöttem. Az elméleti alapokat a netről össze lehet szedni, itt és itt na meg itt nagyon korrekt elméleti alapozást lehet találni. Akinek ez nem lenne elég használja bátran a Google-t, a testépítő fórumokon is lehet szivattyúzni a hasznos infókat, meg az orvosi oldalak is segítenek.

És akkor jöjjön a nagy kérdés: mi a bánatos picsát mozogjunk majd 50 (52 kiló a végcél, szal egész pontosan 49) kiló túlsúllyal és szar térdekkel? 10 kilós fázisokat határoztam meg, hogy legyenek rövidtávú célok, ne csak a nagy fogyás lebegjen valahol a távoli ködös horizonton. A 90 kiló eléréséig a következő mozgásformák vannak tervben: napi 1 óra séta/gyaloglás,a tempót a kiscsaj diktálja.Hegyen lakunk, erdőszélen a terep ideális, a levegő tiszta.  Alternatív helyszín a helyi park a Duna partján, ott betonosak az utak, az erdőben értelemszerűen nem, vagyis néha tökig ér a sár. 

Számításaim szerint ennyi elég is lesz a napi mozgások( házimunka, gyerekkel játszás, stb...)mellett. Igaz, ezeket eddig is csináltam, de mondjuk ettem is mellé. Előző életemben szerintem Gombóc Artúr voltam, vagy Sütiszörny, leginkább ezek közös gyermeke. Férjem hozott ma fánkot és majdnem elsírtam magam, de fasza voltam és még az ujjamat se nyaltam le miután odaadtam a gyereknek.

A kajákat eddig jól bírom, csak olyat eszem amit szeretek. 1500 Kcal a napi maximum, eddig simán tartom (már 4 napja...röhejes még leírni is, kíváncsi vagyok 40 napnál mit fogok írni ). Alkoholt eddig se nagyon ittam (legutóbb Szilveszterkor 2 konyakot, az mondjuk gyengém, előtte talán októberben....), úgyhogy ez nem fog megviselni az tuti. Kalóriaszámoláshoz ezt az oldalt használom, szerintem kényelmes. Holnap megírom az első 4 napi étrendet, csak hogy legyen valami nyoma a füzetemen kívül. Hátha valaki okul belőle. Addig is szép álmokat!