Akinek esetleg nem lenne világos hogyan kell egy táplálkozási naplót vezetni, annak mutatok egy példát. A napi kajálások nincsenek előre megtervezve, mivel itthon vagyok egész nap így könnyebb. Nyilván nem otthoni munka esetén muszály előre tervezni, úgyhogy szerencsésnek érzem magam. Így is van elég terveznivaló :) A napló eleje kicsit slendrián, Férj kidobta a cetliket a grammokkal, a memóriám meg ennyire nem jó. 

Mérleg nélkül nem megy!                                                                 
​​

Január 8. hétfő   napi bevitel 1447 Kcal, 126 gramm fehérje, 133 gramm szénhidrát, 52 gramm zsír

Január 9. kedd                         1405 Kcal, 126 gramm fehérje, 110 gramm szénhidrát, 49,5 gramm zsír

Január 10. szerda - itt egy példa a részletes leírásra

                                   mennyiség                   Kcal                Fehérje(g)          Ch(g)                 Zsír(g)

     reggeli  tojás              2db                         152                      13,4                  1,9                     10,1                                             olaj                5 ml                         42                          -                      -                       4,6                                               kenyér           2 szelet                   178                       14                   10,2                     8                                               csirkmellsonka  100g                  104                       20                     1                        2                                               kígyóubi        136g                        20                         0,8                  4,9                     0,1

                   Összesen                                      496                     48,2                    18                     24,8

                    Na ezt kell írni minden nap minden étkezésre...nem másolok be mindent, még nekem is                              unalmas visszaolvasni :D

     ebéd - gyümölcsös túrókrém 

     vacsora - hagymás csirkemell vöröslencsével 

     Napi bevitel: 1393 Kcal, 145g fehérje, 112g ch, 39,8g zsír

Január 11. csütörtök - 1489 Kcal, 160g fehérje, 119g ch, 50g zsír

     reggeli - fehérjekenyér, csirkemellsonka, kígyóubi                                                                                                 ebéd - tonhalsaláta                                                                                                                                                       uzsonna - gyümölcsös túrókrém                                                                                                                               vacsora - pirított gombás csirkemell főtt burgonyával és salátával, fehérjeturmix

Január 12. péntek - 1004.3 Kcal, 104g fehérje, 79,8g ch, 62g zsír

     reggeli - hagymás zabkása, pomelo                                                                                                                         ebéd - zöldséges csirkeraguleves                                                                                                                             vacsora - fehérjekenyér, csirkemelsonka, fekete áfonya, fehérjeturmix

Január 13. szombat - 1461Kcal, 160,9g fehérje, 126g ch, 45,7g zsír

     reggeli - gombás parmezános omlett sült paradicsommal , kenyér                                                                   ebéd - paradicsomleves mozzarellával, fűszeres sült karaj édesburgonyával                                                   vacsora - fehérjeturmix                                                                                                                                          

Január 14. vasárnap - 1387 Kcal, 100,9g fehérje, 126,3g ch, 45,7g zsír

     reggeli - gyümölcsös túrókrém                                                                                                                                 ebéd - paradicsomleves mozzarellával, fűszeres sült karaj édesburgonyával                                                   vacsora - sült karaj, fehérjekenyér, kígyóubi

Az előzetesen megcélzott 1500 kalóriás keretértékben minden nap bennemaradtam (hurrá), de pénteken csúnyán alácsúsztam. Hektikus nap volt, 1-kor reggeliztem :) Másnap reggel aztán olyat éreztem mint nagyon régen nem....éhes voltam!!! 

A makrotápanyagok aránya eléggé eltérő az egyes napokon belül, kísérletezem melyik elosztással érzem magam a legjobban. Ha a gyerekek is úgy akarják, jövő hét vasárnap frissítem a posztot. Pápuszipá!

,